הקמת מערך מכירות טלפוני לתמיכה בתחום פעילות חדש

המשימה העסקית: הקמת מוקד תמיכה ושירות טלפוני באורינטציה מכירתית למוצר מורכב בתחום שוק ההון.

הפתרון של TASKFORCE: תפיסת אחריות מלאה על התהליך הקמת המוקד הטלפוני משלב התכנון ועד לקליטת השיחות במוקד ולביצוע בקרה שוטפת על איכות המענה ומקצועיות המוקדנים:

  • גיוס כ"א לאיוש המוקד

  • כתיבת תסריטי השיחה בדגש על טיפול בהתנגדויות ובהתאם לכללי הרגולציה הנוקשים החלים על שוק ההון

  • ביצוע הדרכות והכשרות למנהל המוקד ולאנשי הצוות

  • ניהול שוטף מעקב ובקרה על השיחות, הפקת לקחים, תיקונים ועדכונים לתסריטי השיחה בהתאם לפידבק מהשטח

  • בחירת המערכות הטכנולוגיות שיתמכו בעבודת המוקד לרבות מערכות להקלטת השיחות, אוטומציה, CRM ומשלוח סמס

  • דיווחים שוטפים להנהלת החברה

הצוות שהקימה TASKFORCE לצורך המשימה כלל:

  • מנהל מוקד מכירות טלפוני במיקור חוץ

  • צוות אוטומציה של תהליכים

פוסטים קשורים

הצג הכול
עוד משימות עסקיות שהשלמנו בהצלחה
TASKFORCE
פיתוח עסקי מאסטרטגיה לתוצאות

בית אלבה, רחוב עתיר ידע 5 ב', כפר סבא

אזור התעשיה עתיר ידע,  4464325

© 2019 כל הזכויות שמורות TASKFORCE פיתוח עסקי מאסטרטגיה לתוצאות

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now