המשימה העסקית: הקמת מוקד תמיכה ושירות טלפוני באורינטציה מכירתית למוצר מורכב בתחום שוק ההון.
הפתרון של TASKFORCE: תפיסת אחריות מלאה על התהליך הקמת המוקד הטלפוני משלב התכנון ועד לקליטת השיחות במוקד ולביצוע בקרה שוטפת על איכות המענה ומקצועיות המוקדנים:
גיוס כ"א לאיוש המוקד
כתיבת תסריטי השיחה בדגש על טיפול בהתנגדויות ובהתאם לכללי הרגולציה הנוקשים החלים על שוק ההון
ביצוע הדרכות והכשרות למנהל המוקד ולאנשי הצוות
ניהול שוטף מעקב ובקרה על השיחות, הפקת לקחים, תיקונים ועדכונים לתסריטי השיחה בהתאם לפידבק מהשטח
בחירת המערכות הטכנולוגיות שיתמכו בעבודת המוקד לרבות מערכות להקלטת השיחות, אוטומציה, CRM ומשלוח סמס
דיווחים שוטפים להנהלת החברה
הצוות שהקימה TASKFORCE לצורך המשימה כלל:
מנהל מוקד מכירות טלפוני במיקור חוץ
צוות אוטומציה של תהליכים