הקמת מערך שיווק ומכירות לחברה בתחום השירותים לבית

המשימה העסקית: הגדלת הפעילות העסקית של חברה בתחום השירותים לבית.

הפתרון של TASKFORCE: הגדרת אסטרטגיה שיווקית, רענון המותג, הגדרת אסטרטגיה פרסומית, ניהול השיווק והפרסום, גיוס אנשי מכירות והכשרתם, ייזום וניהול שיתופי פעולה מסחריים.

התוצאה: במהלך של 3 שנים הוכפל פי 3 מחזור הפעילות של החברה במקביל להשגת שיפור ברווחיות התפעולית.

במסגרת הפתרון תפסה טאסק פורס אחריות כוללת על הפעלת מערך השיווק של החברה.

  • הגדרת יעדים חודשיים ורבעוניים כנגזרת של תוכנית העבודה השנתית והיעדים העסקיים של החברה

  • ניהול ובקרה על נותני שירות חיצוניים: סוכנות הדיגיטל, אנשי קריאטיב, יחסי ציבור וכד'

  • הגדרת נהלי עבודה, תסריטי שיחה לטיפול בפניות לקוחות ברשתות החברתיות

  • ליווי תהליכי בחירת מערכות התשתית: CRM, מערכת הזמנות ואספקת השירות, מערכות דיוור/ סמס וכיוב'

הצוות שהקימה TASKFORCE לצורך המשימה כלל:

  • מנהל שיווק במיקור חוץ (Out-sourcing)

  • סוכנות דיגיטל

  • צוות קריאטיב כולל מעצבים וכותבי תוכן (חלקם In house מתוך צוות הלקוח)

  • צוות מתמחה בדיוור ישיר Email marketing

פוסטים קשורים

הצג הכול
עוד משימות עסקיות שהשלמנו בהצלחה