רקע: רשת קמעונאית גדולה המונה כ- 300 נקודות מכירה בפריסה ארצית והמוכרת מגוון רחב של מוצרי מזון, אופנה, תקשורת, חשמל ואלקטרוניקה וכד' נקלעה לקשיים בכניסה לפעילות e-commerce וביקשה סיוע בקידום המשימה.
המשימה העסקית: ייעוץ וליווי להנהלת החברה במהלך אסטרטגי להקמת ערוץ מכירה e-commerce.
הפתרון של TASKFORCE:
עבודה מול כלל ממשקי החברה ברמת הנהלה בכירה לרבות שיווק, סחר, תפעול, כספים ומחלקת מחשוב
ייעוץ בפיתוח עסקי של החנות הדיגיטלית לצורך הגדלת מחזורי המכירות
הגדרת תהליכי עבודה, דוחות, ניתוח ובקרה
הגדרת דרישות ותכולה מול ספקים חיצוניים, ניהול תהליכי בחירת ספקים
הצוות שהקימה TASKFORCE לצורך המשימה כלל:
מנהל עסקי במיקור חוץ (Out-sourcing)
מנהל דיגיטל במיקור חוץ (Out-sourcing)