רקע: החברה פיתחה מוצר חדשני בתחום התקשורת תוך שהיא מוכרת את מוצריה באמצעות מפיצים (B2B) וביניהם רשתות החשמל, האלקטרוניקה והמחשוב הגדולות בישראל. החברה ביקשה לייסד במקביל ערוץ מכירה עצמאי שיפנה באופן ישיר לקהל היעד.
המשימה העסקית: הובלת המהלך האסטרטגי לגיבוש ולהקמת זרוע שיווק ומכירה ישירה אל מול לקוחות הקצה B2C.
הפתרון של TASKFORCE: פיתוח עסקי מאסטרטגיה לתוצאות - הובלת המהלך מא' ועד ת' לרבות:
גיבוש מודל עסקי, תמחור ותוכנית עסקית הממחישה את הפוטנציאל בפעילות
גיבוש אסטרטגיה שיווקית המגדירה את אופן הפניה לקהל היעד
גיוס שותפים אסטרטגיים וניהול המו"מ על הצטרפותם למהלך
גיבוש אסטרטגיה פרסומית, ניהול מו"מ רכש מדיה מול גופי מדיה שונים
אפיון אתר e-commerce שיתמוך בפעילות
ניהול הקמפיין באמצעות משרד הפרסום
הקמת מוקד מכירות והכשרת אנשי מכירות לרבות הגדרת מודל התגמול לאנשי המכירות
ביצוע התאמות הרגולטוריות המתחייבות
דיווחים שוטפים להנהלה ולדרקטוריון החברה
הצוות שהקימה TASKFORCE לצורך המשימה כלל:
מנהל עסקי במיקור חוץ (Out-sourcing)
משרד פרסום
סוכנות לרכש מדיה
צוות קריאטיב
כלכלן / אנליסט
ייעוץ משפטי
חברה לפיתוח אתרי אינטרנט ו- e-commerce